Valentine’s
Pod koniec ferii na zajęciach angielskiego dużo się działo w związku z Valentine’s Day czyli Walentynkami. Love is in the air!Gorącą atmosferę wśród przedszkolaków dodatkowo podkręcały utwory „Skidamarink”https://www.youtube.com/watch? v=luvKxD7EcvI czy też „Will you marry me?”(Czy wyjdziesz za mnie?) utwór znalazł szczególne upodobanie wśród chłopców 🙂 https://www.youtube.com/watch? v=WQRetGD_PK4
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Przy okazji powtórzyliśmy kolory i kształty (w szczególności kształt serca)!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
W tak szczególną okazję pojawiły się też „Valentine’s sensory boxes” czyli sensoryczne pudełka walentynkowe, działające na zmysły przedszkolaków. Jednym słowem miłość ma zapach różanych soli kąpielowych, jest koloru czerwono różowego a w dotyku czasami miękka jak pompony, piórka ale też szorstka jak papiloty:) Kto by pomyślał?!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Za pomocą „magic grabbers” czyli magicznych „chwytaczy” dzieci wykonywały precyzyjne zadania”wydobywcze”. Dla starszych bułka z masłem dla młodszych akt najwyższej koncentracji i wysiłku ale zadanie w każdym przypadku zakończone pomyślnie i nagrodzone „serduszkiem”.
.
.
.
.
.
.
.
Nie pozostało nic innego jak życzyć Happy Valentine’s Day!
Musisz się zalogować aby móc komentować.